Cumartesi sabah bezi çıkarttık. 34 aylık oğlum. Çıkarttığım gibi çişini hep söyledi. Ama her gün kaka yapan çocuk 2 gündür yapmıyor. Keyfi yerinde,gaz da çıkarıyor ama yapmak istemiyorum bez al beze yapacağım diyor. Kakası geliyor tuvalete oturalım hadi diyorum oturuyor gaz çıkarıyor kaka mı düştü yoksa diye tedirgin olup kalkıyor. Duphalac verdim akşam üzeri 4ml kadar ama yine de yapmadı. Çok stres oldum ya 😔😔Kreşe de gidiyor yarın ne olacak merak ediyorum öğretmenini çok seviyor belki o konuşursa yapar mı acaba bilemiyorum ki…