asyamasyam5 Bebeğim 6 aylık oldu birkaç gündür sürekli bağırıyor homur homur söyleniyor yalnız bırakınca durmuyor gece uyku uyumuyor ağlıyor diş çıkıyo desem o da yokmuş bu durumu başka yaşayan var mı normal mi
969623 asyamasyam5 bizde yaşıyoruz yeni 6 aylık olduk yanından kalkarsam bile ağlıyo yanında oturunca da ağlıyo sürekli ağlıyo dişine baktım bende var mı diye kızarıklık şişlik yok ama huysuz huzursuz
kanalize asyamasyam5 6 ay üç günlüğüz bizimde aynı bağrıs sürekli huzursuzluk uykuya direnme gece sürekli ağlayarak uyanmaya başladı yalnız iki dk durmaz wcye gidemiyorum o derece diş çıkmak üzere ama bizde
ecedemirel asyamasyam5 biz resmen biz nasıl geçecek bu durum ya Allah aşkına Uyumuyo emmiyo ağlıyo ne ararsan var bir dakika yalnız kalamiyor asla ana kucağı oyun halısı aktivite yok kucakta gezicek kucaktada bir süreden sonra agliyo
969623 asyamasyam5 bende ses çıkarsa diye bekliyorum benim tosun hiç ses çıkarmıyo çok nadir ses çıkarıyo, genelde ağlıyo
ecedemirel kanalize Allah yardımcımız olsun. Demekki bir tek biz değilmişiz çoğu aile çoğu bebek 6. Ayda ya atak ya dış problemi çekiyormuş umarım atlatırız
asyamasyam5 ecedemirel sizinkiler nasıl bilmiyorum ama benimkine dışarı çıkmak iyi geliyor bebek arabasında bakınıyor sakinleşiyor uyuyor evdeyken tam bi kaos sürekli bagırıyo sebepsiz yere hiçbir şeye mutlu olmuyo
ecedemirel asyamasyam5 bugün tüm gün sokaktaydim evet dediğin gibi gayet iyiydi eve geldik gene ortalık ayağa kalktı bitsin bu çile vallahi ne biçim 6 ayda rahatlarsın diyorlardı daha beter olduk