Oğlum 15 aylık ek gıdaya başladığımızdan beri hiç bir zaman yemeğe ilgisi olmadı şu an da hala mama yiyor önceden yine yoğurt çorba vs yiyordu arada son 2 haftadır biraz grip oldu iyileşti tümden mama yiyor ne yapacağımı bilemiyorum arkadaşlar var mı önerisi olan aynı durumda olup doktora danışan falan en son doktora götüreceğim bunun için