Benim bebeğim 4 gün sonra 7 aylık olacak o da aynı şekil başına vuruyor kaç kez gözüne yumruk attı yakalayamadım. Kendine vurduğu zaman elini tutunca emmeyi bırakıyor bu kez. Benim ki arada bana da vuruyor kendine vuracağı vakit kendine vurmasın canı acımasın bana vursun diyorum bazen elimi önüne koyuyorum inşallah geçicidir diye ümit ediyorum ben de