secilpoyraz 20 günlük bebeğim var daha önce bel fıtığı ameliyatı geçirmiştim. Sezaryen oldum epidural. Şu an belim çok kötü dik duramıyorum emzirmekten oldu sanırım. Aynı sorunu yaşayanlar var mı varsa neler yaptınız