Setenay10 Oğlum 3 aylıkken sünnet oldu geçen gittik doktora bir şey demedi hani problem vs ama benim aklıma takıldı gömük pipi nasıl oluyor yani deliği gözüküyor şuanda sıkıntı yok gibi bilemedim korktum vallaha ya
Deletedmom_113 Setenay10 sünnetten sonra pipiyi ittirme işlemi yapıyorsunuz eti yapismasin birbirine diye sanırım et yapisinca gömük pipi deniliyor
Setenay10 Deletedmom_113 yaptım hep şuna yapışma yok ama erken yaptırdığımız için yapışan olmuş forumda gördüm korktum
Deletedmom_113 Setenay10 erken yapmayla alakası yok onun 40 günlük iken yaptirdim oğlumu hiçbir sorun olmadı onlar ittirme işlemine geç başlamıştır muhtemelen veya hiç yapmayan bu konudan habersiz olan çok anne var
smnbr Deletedmom_113 Çok acıyıp ağlıyor mu acaba :( Dün sünnet oldu da bebeğim Doktor bugün kontrolde çekme işlemini yaptı epey ağladı:(
Deletedmom_113 smnbr sonra ki işlemlerde o kadar ağrılı olmuyor korkmayın hafif hafif yapın deri yapisirsa daha çok ağrır