idilgokce Arkadaslar bilgisi olan var mı? Bebegim gaita sonucu kötü mü çıkmış. Lökosit 2-3 demek ciddi bir durum mu ?
yasemin1812 idilgokce benimkinden de kaka örneği aldılar bugün enfeksiyon çıktı maalesef sizde durumlar nasıl
idilgokce yasemin1812 1 zaten 1 haftadır idrar yollarından hastanede yatıyoruz doktor henüz sonucu gormedi ama inşallah bir daha yatirmas perişan oldum 😪 sizin kaç çıktı deger
yasemin1812 idilgokce çok geçmiş olsun bizim idrar yolu değil kakasında sıkıntı var ishali geçmeyince getirdik bi değer pozitif çıktı doktor enfeksiyon dolaşıyo vücudunda dedi ilaçlar yazdı bize de bir tanesinin sonucu da 3 gün sonra çıkacakmış o zaman gideceğiz😞 Of cidden çok zor bi durum insan çocuğu söz konusu olunca çok hassas oluyor