Kaganbaby Kızlar selam. Bebeğim 2 ay 15 günlük. Bebeğim her emzirdiğimde beşinci dakikada mutlaka kusuyo ve emmiyo. Mecbur sağıp veriyorum bende. Neden böyle oluyo başına gelen varmı ne yapmam gerek. Hiç yarım saat felan emzirdiğimi bilmem
Handanssrp Kaganbaby reflüsü olabilir bebeğinizin. Emzirmeden önce ve emzirme aralarında mutlaka gazını çıkartın. Birde bebeğinizi emzirirken kucağınızda biraz eğik dursun, 30-45 derece olacak şekilde.
Kaganbaby Sumide Handanssrp Yani şöyle mama yediğinde kusmuyo sadece emerken yapıyo bunu. Eğik de tutuyorum ama gene fayda etmedi malesef 🙈
Sumide Benim de öyleydi reflu mamasi basladik biraz duzeldi gibi en azindan emerken kusmuyo hizli emdiginde falan kusuyo. Kilo alımını da etkiledi emerken kusmasi 😐😥 insallah düzelir bebiş