Acemi anneyim. Bebeğimi bir türlü çözemiyorum. Elim ayağıma dolandı artık. 2. Aylık aşılarını olduk aşıdan sonra gayet güzel uyudu fln. akşamına biraz ateşi çıktı parol ile fln geceye doğru çözdük. Diğer iki gün hiçbir sorunu huzursuzlugu yoktu. 3. Gün dolunca banyo yaptırdık, normalde banyodan sonra mışıl mışıl uyur ama bu sefer öyle olmadı. Sürekli ıhhh ıhhh lar ve ağlamalar. Bazen sallayarak bazen emzikle susturuyorum ama uyku nedir bilmedi. Gece 5 e kadar böyle devam etti sonra zar zor bi 4 saat uyudu ertesi gün yine aynı sekilde. Gazı var herhalde diyorum üst gazı çıkıyor ama alt gazi ne yaparsam yapayim benim mudehalem ile çıkmıyor. Kendi yaparsa çıkıyor ancak. Emerken bağırsaklarının gurul gurul ettiğini duyuyorum. Gün boyu yine uyumadi biraz dalsa 5 dk sonra uyanip tekrar ağlıyor. Avutmaya çalışıyorum. Bir gece daha böyle uykusuz geçti. 3. Gündeyiz , arada bi 2 3 saat uyudu ama normalde bu kadar uykusuz duran bir bebek değildi. Gün içinde 3 4 kez uyurdu. Bir de hiç bitmeyen bir meme çekistirme sorunumuz var. En başta gluk gluk Emiyor 1 2 dk sonra bacaklarini çırpmaya baslıyor. Memeyi cekip birakiyor ama yine memeyi tutmak istiyor tutuyor yine cekiyor ağlıyor arada yine tutuyor yine çekiyor böyle defalarca yapiyor . Meme uçlarim zaten yarık ve o böyle yaptıkça hiç geçmiyor. Emzigi veriyorum o böyle yapinca agzina hop susuyor. Sakinleşince memeyi veriyorum birkac emip sonra yine cekistirmeler aglamalar başlıyor. Bu da bana hep az sütüm olduğu, bebegimi doyuramadigim hissini veriyor. Yeteri kadar çisli bezi oluyor gün içinde . Kilo da aliyor. Kakasini da yapiyor ama kaka yapsa bile bazen ıkınmaya devam ediyor. Biraz uzun oldu ama derdimi nasıl anlatirim bilemedim. 😔