123aa bende webhelpte çalıştım 2 yıl evlilik sebebiyle çıktım ben çalışırken ofiste çalışıyorduk pandemi araya girince homeofis çalışmaya başlamıştık yani küçük çocuk varsa zor olur çnkü sürekli çağrı geliyor pek boş kalmıyor ama çocuğa bakan olursa rahat iş