Merhaba, iyi aksamlar♥️ Size bir sey danismak istedim, alerjik bir oglum var apotit dermatit egzama tanisi konuldu ama neyin alerji yaptigini kestiremiyorum, yakinda da kati gidaya gecicez.
Suan cildindeki kirmiziliklar gecmedigi icin ben 3 gün kurali ile tadima basladigimda bebegimde bir reaksiyon olup olmadigini gozlemleyebilecek miyim? Yani anne sütünden degil de dogrudan beslemeye basladigimda daha farkli bi tepki mi verecek eger alerjisi oldugu bir seyi tadarsa?