Merhaba kızlar benim oğlum 33 aylık tuvalet eğitimine başladık 10 gün olucak nerdeyse alıştı da aslında çişi gelince söylüyor hemen fakat oyun oynarken veya dışarı da dalıyor mu unutuyor mu anlamıyorum bi damla kaçırmış olup öyle geliyo yanıma ayağıyla sıkıştırıyor ben anlıyorum hadi gel tuvalete gidelim diyorum. Sizce bi his kaybı var mıdır başına gelen oldu mu yoksa oyuna dalıp bi damla kaçırması normal mi başlar da