barbiee_ 10 ay 2 günlüğüz 🥰
Emekliyor,tutunup kalkıyor ve bunu yer yerde yapıyor,sıralıyorrr çoook bağırıyor 😂😂
Ek gıda 2-3 öğün olarak veriyorum bir şekilde dengeleme yapmaya çalışıyorum 🥰
2 dişimiz var üçüncü yoldaaa😍
Bensiz asla ne oyun oynuyor ne bir şey yapıyor yere koyduğumda ayaklarıma yapışıyor eğer yanında oturmuyorsam kucak istiyor 😤😤
Yürümesini 494727622 gözle bekliyorum çünkü bebek arabası,mama sandalyesi ve oto koltuğu fobimiz var sanırım çocuğum bensiz oturduğu şeylerde kıyamet koparıyor 😂😂😂sizinkiler seviyor mu bebek arabası? Bisiklet vs