Kızlar çocuğu ilk kreşe verdiğiniz gün ne yaptınız yani bu alışma oryantasyon sonrası eve geldiniz ve ne yaptınız ben çocuksuz ne yapıyormuşum diye düşünüyorum yarın kreşe gidecek oğlum ne yapacağım mesela 😄 Ayaklarınızı uzatıp keyifle bir kahve mi temizlik mi direk kendinizi dışarıya atıp gezmek mi.. ben herhalde bi oturup kafamı dinlerim 3 sene gözlerimin önünden film şeridi gibi geçer 😆