Kızım 13 aylık ve gündü üç dört kez kaka yapıyor özellikle yemeğini yedirdikten on dk sonra falan oluyor ve 8.20 kilo bu yüzden mi kilo alamıyor. Ben güzel beslendiğini düşünüyorum aynı zamansa anne sütü de alıyor ne yapacağımı şaşırdım her gören çok küçük duruyor diyor. Böyle bir durumla karşılaşan varmı metebolizması çok hızlı çalışıyor diye mi kilo alamıyor?