Kızlar normal doğum yaptım 5 ay oldu au son 3 haftadır karın ağrısı çekiyorum yemek yiyince ağrıyor su içince ağrıyor duş alırken bile ağrıyor kramplar giriyor arada gaz oluyor ama gaz olabilecegını düşünmüyorum doktora da gittim apandisit olabilir dedi gönderdi eşimde sonra bir daha götürmedi haftalardır acı çekiyorum ya ilaçsa kullanamıyorum parolda ağrımı kesmiyor ne yapmalıyım bu durumda olan varsa lütfen yardımcı olsun 🙏🏻🙏🏻