Kızlar sadece bende mi sorun var acaba bebek bölümünde? Nerdeyse iki aydır günlük bilgilerin olduğu kısımda hep aynı şey yazıyor. "İçeriklerimiz en kısa sürede yüklenecektir. Anlayışınız için teşekkür ederiz." Aynen böyle yazıyor.
Admin ve moderatör annelerimizden yardım istiyorum 😊