Fatma005 Her ay bitiminde yatıyor. Bend bilmiyordum bekledim son aya kadar. E devletten bi baktım benim para emanete alınmış görünüyor. Aradım sgkyı bu ne demek dedim paranız her ay yatmış ancak çekmediğiniz için emanete alınmış. Sonra istek açtılar 2 3 güne para geri PTT ye gönderildi çekebildim