prensesininannesi5838 Kızlar daha çok erken diyeniniz olacak evet gerçekten erken ama bebegim emmiyo geceleri asla uykuda bile emmiyo mama zaten hiç icmiyo bide uyaniyo ne yapacam nasıl kesecem gece beslenmesini
etuerk prensesininannesi5838 aşama aşama bırakın diye okumuştum ben mesela üç kere kalkıyorsa ikisinde verip birinde vermeyin sonra bir kere verin vs sorma hiç vermeyin diye. Benim bebeğim 4 kere garanti kalkıyordu şimdi 2 ye düştü yavaş yavaş 1 e derken hiç emzirmemeyi düşünüyorum
prensesininannesi5838 etuerk ya vallahi benimki emse kesmeyi düşünmem emsin emebjldihi kadar ama benimki uykuda emiyor idi onuda emmiyo gece zaten kac kere kalkiyo ben birinde muhallebi yapıyorsam mama ile diğerinde ne yapacam şaşırdım kaldım vallahi
etuerk prensesininannesi5838 gündüz yemesi iyise kilo alımı iyise gece acıkmaz alışkanlıktan uyanır dedi doktoru. Bence sizinki de açlıktan değil alışkanlıktan uyanıyor miktarlarını azaltın o halde mesela 3 kaşıktan yapıyorsanız 2 kaşıktan yapın böyle böyle bıraktırın
BurcuGorkem Emmiyomuş mamada içmiyomuş gece beslenmesi yapmıyorsa neyi kesiceksiniz anlayamadım pek .
prensesininannesi5838 BurcuGorkem canim gece kalkiyo emmiyo mama yemiyo acikiyo muhallebi yiyo ne biliyim ek gida yiyo onlar için kalkiyo ne yapacam bilmiyorum gece gece çorbada yapamayacağım için
BurcuGorkem prensesininannesi5838 yaa o dahada kotu mama içseydi yine neyse de yavas yavas kesmeye çalışın 😣
pserenity prensesininannesi5838 neden bunları teklif ettiniz ki bebeğe çok uyanıyosa su verin yatırın ben gece bi kere verirdim mama o aydayken kaç kere uyanırsa uyansın
prensesininannesi5838 Ozlem35erdemir ben hiç bisey icmiyo ne mama yiyo ne de emiyo acikiyo uyaniyo ek gida yapıyorum yiyo uyuyo ama bazen 1 kez kalkiyo bazen 2 3 kez ne yapacağımı şaşırıyorum gece yatmadan kasik mamasi felan yediriyorum uyanmasın diye yinede uyaniyo
prensesininannesi5838 BurcuGorkem he ya sorma 2 buçuk aydan belli uykuda emiyo mamada yemiyo son 1 aydır uykuda emmeyi de bıraktı gece çünkü gece sık uyandığı için tam dalamiuo gündüz iyi kötü uykuda emiyo ne yapacağımı şaşırdım sorma gitsin bacım kafayı yiyecem 2 aylık asisindan sonra çocuğun felegi şaşırdı bildiğin başka bi çocuk geldi
pserenity prensesininannesi5838 sallayarak mı uyutuyosunuz benim kızım da hep uyanıyodu sallamayı bırakıyorum yavaş yavaş bi de diş döneminde de sürekli uyanıyolar
prensesininannesi5838 pserenity valla acikiyo uyaniyo dedigini denedim canim su verdim uyusun diye ilk başta uyanmadı kac kez tekrar kalktı dedjm bisey yapiyim muhtemelen karnı aç onu yaptım direk anında uyudu karnı doyunca göz baka baka da nasıl dayanırım açligina aglamasina
prensesininannesi5838 pserenity benimki zaten dis doneminde de bide ben sallayarak uyutuyordum bu ara hep mizmiz arabada gezerek uyuyo evin içinde gece uykusuna geçmeden de besiginde ya da ayakta
pserenity prensesininannesi5838 o zaman yarı mama yarı muhallebi verin mesela bi iki kaşık muhallebi sonra mama verin yavaş yavaş mamaya geçiş yapın
Ozlem35erdemir prensesininannesi5838 hatta 3uyku yaptır diyorlar ama ben 2uylj bazen bir uyku yaptırıyorum toplam 2bıcuk saati geçmiyor
pserenity prensesininannesi5838 işte uykudan kalkınca tekrar kendi dalamadığı için uyanıyolarmış en iyisi sallanmayı bırakmak diş dönemi bitince bırakın bence
prensesininannesi5838 pserenity canim mamyi kesinlikle ağzına vutmuyo bildiğimiz formul mama ile muhallebi yapıyorum aptamilin sayfasında var o şekilde