Merhaba sevgili anneler kızim 28 aylik tuvalet egitimine başlayali 6 gün oldu.ilk 2 gün sadece 2 defa kacirdi.Kakasini zaten bez takiliykende söylüyor tuvalete yapiyordu.Ama çişini soylemiyordu.Şimdide çisini soylemiyor ama tutuyor göturene kadarda yapmiyor.Sizce ne zaman soylemeye başlar.Bide bu durumda biz tuvalet egitimini tamamlamismi olduk.Tecrubeli annelerin fikirlerine ihtiyacim var lütfen.