Herkese geçmiş olsun bende 1 hafta önce doğum yaptım 3.gün ayak şişliği ve hafif tansiyon yüksekliğiyle doktora gittim d dimer benimde yüksek çıktı tomografi çekindim akciğerin uç kısmında minik pıhtı var dedi doktor 3 gün hastanede kaldım gerçekten zor bir süreç ben erken farkettiğim için pek bi belirtim yoktu ama ayak şişliği diyip geçmemek lazım gitmek lazım doktora