Arkadaşlar 3 aylık bebeğim var bu aralar çok gazlı, gazdan ağlıyor. Biogaia kullanıyoruz ama fayda yok. Emerken doğru düzgün emmiyor geğiriyor sürekli. Şimdi uykudan ağlayarak uyandı, kaldırdım üstten 2 alttan 7-8 gaz çıkardı. Bu arada gazını almadan asla uyutmuyorum. Ne yapabilirim, neden böyle olmaya başladı bu bebiş ya