Ya yemin ederim kimi kınadıysak bizim başımıza geldi… kızım 4 yaşında ama hayatı bize zindan etti. Onun yüzünden eşimle sürekli ama sürekli kavga ediyoruz o kadar huysuz, sinirli, agresif bi çocuk ki istediği olmadığı zaman sokak ortasında yerlere yatar, sinirlenince saçını başını yolup etrafına sürekli şiddet uygulayan bir kız çocuğu. Kreşten bile atıldı düşünün. O kadar güzellikle ikna etmeye güzelce konuşmaya çalışıyoruz ama yokkkk inanın kaç pedagoga psikologa gittim çaresi yok yani. Annesiyle minnoş minnoş anlaşan kız çocuklarına içim giderek bakıyorum ya napcam bilmiyorum dua falan okuyorum bir daha kimseyi kınamıcam umarım biter bu süreç.