Merhaba sevgili anneler 28 aylik kizimla tuvalet eğitimine başlayali 6 gün oldu.Kakasini bez varkende söylüyor tuvalete gidiyorduk ama çisini söylemiyordu.ilk 2 gün 2 defa kaçirma yasadik daha sonralari ben götürmedikce yapmadigini fark ettim.Bu durumu yaşayan anneler varmi ne zaman söylemeye başlar.Bide biz şimdi tuvalet egitimini tamamlamis oluyormuyuz.