momeymen o hep öyle. Artık sütüm bitiyor meme ucum pörsüyor gene de inatla emmek istiyor mama da versem tok da olsa gene de o meme de duracak ve uyuyacak o durum bizde de öyle. Hoş bende anlamıyorum aslında kayınvalidem ikide bir bu çocuk kucağa alıştı şöyle böyle diyor da 1 aylık bebek doğdu doğalı emiyor zaten 2 saatte bir e kucağım da emdiriyorum yani karşıma alıp emdirecek halim yok nereye alışacak başka. Doktor çok normal evladının sana ihtiyacı var dediği günden beri de kafama takmıyorum bu kucak mevzusunu🥹