ozgmlym Arkadaşlar merhaba aptamil conformil kullanıyordum ancak bebelac gold denemek istedik bu defa kızıma ancak mama dibinde tortu kalıyor yaşayan varmı tadına baktım bi anormallik yok ancak tortu kalıyor dibinde tam çözülmüyor
damlabozkaya ozgmlym normal ama kaşıkla bir karıştır yaptıktan sonra. suyunu bir tık sıcak tut istersen ondanda olabiliyor.
Aminemoms Nutrikonforrda var o skinti canim birde cok kati bizde oneri uzerine aldik ama bebelac gold aliyoruz simdi ama oda tam erimiyo suda nokta nokta kaliyo biberonda dha once hipp kullaniyodum calkalamaadsn eriyodu suda bu oyle degil
ozgmlym Aminemoms hipp bende kullandım evet hemen eriyo ama doyurmadı benim kızımı sanırım aptamil conformile dönecegim geri
Dnzdnz Bende kullandım nutrıkonfor ya tam erimiyor yada topak oluyordu suyun çok aşırı sıcak olmaması tortuyu bıraz azaltmıştı şimdi bebelac gold a geçtik
Asyatn Bende bebelac gold1 kullanıyordum onda da tortu kalıyordu. Ve bebeğime yaramadı şimdi hipp combiotic kullanıyorum
ozgmlym Asyatn sanırım benim bebeğime de iyi gelmedi 2 gündür kullanıyorum yarın kullanmıcam bakalım aşırı gazı var 2 gündür
denizcinar nutriconfor gaz ve kabızlık olan bebekler için çok iyi bir mama, biraz koyu evet ama özelliği böyle, kaşıkla karıştırıranız sorun kalmaz
TheBaby denizcinar Kabızlık değil, açıklamasındada yazıyor. İshal olan bebekler için diye. Yani kabızlığa sebep oluyor aslında