Merhaba hanımlar. Kızım 9 ay 15 günlük. Baştan beri tüm aşıları olduk . Bundan sonraki asi 1 yaşında drmisti ebe. Burada gördüm ki 9 ay aşısı yaptiranlar var. İstanbul’da yaşıyorum ama hiçbir şekilde sağlık ocağından felan bilgi verilmedi. 1 yaşını beklesek olur mu acaba ?