Simsimy morsevenanne9 Ben kullanıyorum ama emzirmedim hiç. Alkol kullanımından sonra sağmanız gerekiyor diye biliyorum.
parpaaliii morsevenanne9 yani ayda yılda bir kez içiyorsan bile çocuğunu en az 2-3 saat emzirmemen gerekir içtiğin gün
Aybirkorunbe morsevenanne9 Hiç kullanmadım aktif emziriyorum hala 20 aylığız bir acelem yok içmesem de olur diye düşünüyorum içeceğim 1 bardak ha içmişim ha içmemişim yani bence içilmemesi lazım
durukusmom morsevenanne9 1 kadeh şarap içebilirsiniz ben içtim bir sorun yaşamadık hevesimi almış oldum en azından. Kafanıza takılırsa birkaç kere sağıp dökersiniz
_esra_ Kullandığınız alkolün çeşidine göre vücudunuzdan ve sütünüzden atılması beş günü bile bulabiliyor beş gün çocuğunuzu emzirirmemek yerine bence iki sene dişinizi sıkabilirsiniz 😊
morsevenanne9 _esra_ eşimle ilk defa icicektim dogumumdan sonra kızım 7 aylık icsemmi icmesemmi tereddutte kaldım o yüzden icmicem ama büyük ihtimal 😊
morsevenanne9 Aybirkorunbe eşimle beraber bende doğumumdan sonra ilk kez icicektim ama icmicem sanırım büyük ihtimal bekleyebilirim 😊
Aybirkorunbe morsevenanne9 Tabiki de yani çok önemli bir şey değil ya ben de istiyorum emzirme bitsin az içeyim diye ama emzirirken no 😂
momeymen morsevenanne9 alkol vucuttan 24 saat içinde atılıyor ama süte ne kadar zamanda geçer bilmiyorum. Ben içmiyorum. Yani içiyorum da içmiyorum
morsevenanne9 momeymen o nasıl oluyor çocuktan önce iciyordunuz sanırım çocuk olunca kaldı anlamindamı benimde öyle oldu ama kızım biraz daha büyüsün 1 yaşına gelsin ozaman bende içicem içiyordum özledim gibi eşimde yanımda içinde canım istiyor ama kızım için bekleyebilirim 😊
momeymen morsevenanne9 evet evet normalde içiyorum şu süreçte içmiyorum. Ben de şarap içmeyi çok özledim de en azında bi ek gıdaya geçsin de