Merhaba sevgili anneler tecrübelerinize ihtiyacim var.Kızımla 6 gün oldu tuvalet eğitimine başlayalı kakasıni bezi varkende söylüyordu tuvalete yapıyorduk ama çisini soylemiyordu.Bezi çikardigimizdan beri 2 defa altina kacirdi ilk 2 gun icerisinde oldu bunlarda.Sonrasinda tutabildigine tutuyoe ne zaman biz goturuyoruz o zaman yapiyor
Sizce ne zaman kendisi cisinin geldigini soyler bu durumla karsilasan varmi.Şimdi biz tuvalet egitimini tamamlamis oluyor muyuz bu durumda.