Minnokkunannesi Sezeryan oldum 4 gün önce. İlk gün 1 depend 2. Gün 1 depent kullandım kanamam azdı. 3. Gün eve geçtim ped kullanıyorum bütün gün dolmuyor kanamam az. Reglinin son günleri gibi. Normal mi acaba
byzzlyhayns Minnokkunannesi benimde o şekilde oldu kimi zaman arttığı hatta bazen hiç gelmediğide oldu o şekilde 40 gün devam etti