Nur_mom1 kızlar sezaryen doğum yapalı 2 ay olacak daha regl olmadım doğum kontrol hapı kullanmak için regli beklemem şart mı yoksa başlasam bir şey olur mu sizler nasıl yaptınız Not: emziriyorum emzirmeye uygun dkh kullanacağım
Themom_ Nur_mom1 ben direkt 40 kontrolüm sonrası baslamıstım regl beklemedim doktorumda bekle demedi baslayabilirsin dedi bende emziren annneler icin olanından kullanıyorm
kanalize Nur_mom1 beklemene gerek yok canım bende regl olmadan başladım regli beklemenin mantığı hamile olmamak ve bir hafta sonra korumaya başlaması ama bence ilk ay ek korunma daha iyi olur
Aysusen Nur_mom1 ne zaman adet olacağın belli değil o yüzden kullan ben öyle yapıyorum ebe öyle demişti bana etki göstermesi için. Kullanmasan da olmaz
yavuzbebe Themom_ hapı kullanınca adet oldunuz mu acaba ben doğum yapalı 2 ayı geçti zlyanda kullanmayı düşünüyorum fakat adet olmadımm
yavuzbebe kanalize hangi hapı kullanıyorsunuz ben de başlamak istiyorum adet olmadım doğumdan sonra hala başlayınca adet oldunuz mu acaba
kanalize yavuzbebe benimki Qlairista bebeğim hiç emmedi emzirirken kullanılmıyor ben üç yıldır kullanıyorum adet olmadan başladım adetimi söktürdü zamanında
Themom_ yavuzbebe Hayır 12 ay 11 gün oldu doğum yapalı hic regl olmadım ilk 18 ay normal diyorlar ama ben yinede bu hafta dr gideceğim
Themom_ yavuzbebe hayır benim lohusa kanaması dısında hic kanamam olmadı ne ara kanaması ne regl kanaması