Selam hanımlar 5 aylık bebeğimin hırıltısı var burnunu temizliyorum günde bi nebulizatör ile hava veriyorum ama geçmiyor doktora gittik normal dedi bize 1 yaşına kadar ama beni rahatsız ediyor arada balgamı da oluyor hırıltısını geçirmek için kaç kere hava vermem gerekiyor