Benim ki ikinmadan dışına çıkmıştı krem kullaninca kendiliginden girdi ama şu anda bile lavabo ya gitmek bir zulüm sanki içten bence benimki sadece şurup içiyorum kolay lavaboya çıkım diye. İlerleyen zamanlarda tekrar bende genel cerrahi uzmanına danisacam