Elsss yeniannenn Merhaba şuan aynı şeyi yaşıyorum sizin süreç nasıl ilerledi sezeryan oldum ve doktor kontrolünde kese şeklinde dikillerimin orda kan birikmesi olduğunu söyledi doğumdan tam 12 gün sonra adetten de kesildim iğneyle almamı ister misin dedi biriken kanı ben korkuyla yok dedim ama sonrasında bnaa zararı olur diye korkuyorum siz n’aptınız nasıl geçti
yeniannenn Elsss merhaba, doktor 15 cmlik hematom görmüştü, kontrollere çağırdı her gittiğimde biraz daha küçülmüştü, iğneyle almadılar zamanla küçülüp kayboldu ben de bir şey yapmadım, sertlik vardı orada zamanla azaldı