Bebeğim çok emmiyor günde toplam belki yarım saat emiyor mama veriyorum ilk günden beri memeyi sevmiyor ama uzun zamandır ne zaman emse kusuyor kesik kesik değil bildiğiniz bütün sütü çıkartıyor hatta gece uyandı emdi emerken fışkırtarak kustu burnundan bile geldi mama yediğinde hiç böyle sorun olmuyor sadece emdikten sonra sürekli kusuyor sütü sevmediği için mi oluyor anlamıyorum😔