Kızlar merhaba uzun zamandır kızımın burnu kanamıyordu soğuk algınlıgı gecırdi üç hafta önce burnu aşırı kuru genzi dolu hala yürürken koşarken fısır fısır burnunu temızletmıyor eskısı gibi ben serum fızyolojık buhar tutuyorum ama rahatlamıyor geçen hafta burnun sol tarafı kanadı şimdi bugunde kanadı kısa kanadı tırnagıda yok ama cok burnunu kaşıyor rendavu aldım haftaıcı ama bilemıyorum sizin başınıza geldımı