beybiliko Ozgeli sabah ilk idrar daha net sonuç verir, ama gecikmeniz fazlaysa gün içinde yaptığınız testte de çıkar
kanalize Ozgeli regle beş gün kala akşam saat 8-9 civarı yapmıştım ve 38 olan betayı görmüştüm erken gebelik testiydi varsa her türlü çıkıyor ama beklerim derseniz sabah yapın
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ozgeli Ben yaptığım testleri hiç riske atmadım, hep Sabah ilk idrarla yaptım😂