Ebrarelamuhammed acaba yanlış emziriyor olabilir misiniz ? O zman da yara çok oluyormus ben emziremiyorm ama ilk gün doktor anlatmıştı göğüs ucu yarası olur Eger doğru emmezse dedi ucu damağına yapışacak siyah kısım komple ağzına girecek falan diye. Hoş yanlış emzirseniz bebeğiniz de 3 aylık olmus🤷🏼♀️ Ben sağıyorum ilk başta oldu yara sonra kendi kendine gecti aldığım kremi sürecek vakit bile bulamadım. Hatta ciddi yara oldu soyuldu komple siyah kısım bile ama hemen kabuk tuttu sonra ki gün sütümle hemen deri gecti