Selin10 Gribim bebeğime geçti iki gündür antibiyotik kullanıyorum çocuğum da benimle bir öksürüyor gözlerini açamıyor doktor randevuyu yarına verdi yarına kadar ne yapabilirim paranoks Fitil verdim yarım onunla avutuyorum şimdilik çok üzgünüm😔
Fidanmnkl Selin10 çok geçmiş olsun ikinizede burnu doluyormu bebeğin sürekli açmaya var aspiratörle akciğerlere hafif hafif elinle kubbe şeklinde yavaş vur bebeğin sırtına yatırıp
Selin10 Fidanmnkl Burnu tıkalı fizyolojik serum uyguluyorum ara ara öksürüyor yavrum hep uyku halinde
Serdarebrar Peteklerin üzerine su koyun. Ihlamur için bebeğe sütten geçsin ve bol bol emzirin anne sütü alıyorsa.ben 1-2 çay kaşığı ılık ıhlamur bebeğe de verdim sizin bebek kaç aylık bilmiyorum ama
Badevehande Ben calpol verdim günde 1 çay kaşığı. Bende griptim bebeğime geçti burnunu aspiratör ile sık sık temizledim malesef bu havalar hepimizi hasta etti geçmiş olsun