Karpuzlufistiksarma dileklerini bir kadigida yazıp hatta çizip kırmızı bir kese içine koyarak gül ağacına asiyorsun ,tabi öncesinde yazdikdan sonra googleden hıdırellez duasını kağıdın uzerine oku katla keseye koy as ağaca ,ertesi gün al kağıdı açmadan ,denize veya bir kase suyun içerisine at ,yada biz bir keresinde şey yapmıştık direk gül agacinin altın ne istediğini çiz toprağa yani oda oluyor çok farklı yöntemler var önemli olan niyet bence ,ben bu sene kağıdı çizdim yazdım geceden pencerenin iç tarafına koydum,buda oluyormus ,sonra denize atayım diyorum birisi demiski bu yıl 9 Mayıs da bitiyor hıdırellez diye o güne kadar bekleteyim olmazsa diyorum