Bir yere gittik misafirliğe kızım 5.5 aylık 3.590 doğdu şuan 6.300 63 cm kadının biri dedi sütün mü yaramadı küçücük kalmış bu gelişmemiş bir zoruma gitti emzirme danışmanıyla çalışıyorum sürekli sağım yapmak lazım ama evde 2,5 yaş oğlum var vaktim yok öyle idare ediyorum onu ye bunu ye o kadar yoruldum ki artık oğlumda da sütüm azdı mamayla büyüdü çok direndim ama kızıma da mama başlayacaklar. Bazısı bir şey yapmadan sütü şarıl şarıl bize de böyle çıkmaz yollar dağlar taşlar… hala ağlıyorum 1 saattir bu kadar zor olmamalı ya insanın bebeğini beslemesi