ecemakcam Arkadaşlar kızım normalde çok güleç sessiz ama bu dördünü ay atakları neymiş yaaa sürekli mızmız arkamı döndüğüm gibi ağlıyor sürekli yanında istiyor beni gece uyanmayan kızım kaç kere uyandı ve aşırı huzursuz :( siz bu süreçte neler yaptınız
silaa66 ecemakcam 4. Ay atağı cidden çok zor ay hatırlıyorum😫 olabildiğince sakin ol stres yapma geçicek🩷
nnoktaa ecemakcam şurada bekleyeyim. Oğlumu tanıyamaz oldum 😬 sürekli ııhhhh ıhhhh diye ağlıyor. Gazı yok karnı tok. Yatırıyorum olmuyor kaldırıyorum olmuyor. Sürekli kucakta olmak istiyor 🤦♀️
tugbacds ecemakcam 3. Ay atağında aynısı oldu benim ama hala atak bitmedi 1-1,5 haftadır huyu suyu değişti menenşitle rota yaptırdım ondan mı ataktanmı ikisi aynı haftaya geldi uykusuzluktan berabat haldeyim kafayı yicem artık
Anneadayii tugbacds ben menenjit yaptırmadım bilmiyordum bana sadece rota dediler belli bir günü var mı menenjit aşısının
seyma3737 ecemakcam aynı şeyleri şuan bizde yaşıyoruz 4.ay 22 günlük 4 ayın sonunda yakaladı bu atak bizi de 7 de 8 uyuyan kızım uyumuyor geceleri kalkıyor emerken uyuyor memeyi bırakınca ağlıyor. Ne kadar yorucu bir süreçmiş Allah yardımcımız olsun 🤲🏻🤲🏻🥹
[silindi] seyma3737 merhaba bu sürekli meme isteme olayı bitti mi bittiyse nasıl bitti, biz şu an aynı durumdayız tüm gece boyunca ağzında meme ile uyumak istiyor resmen çok yıprandım 🥲
ponponiko ne zaman bitiyor 4ay 10 günlüğüz çok huysuz. hep kucakta uyumuyor birde ağır çok yorucu oluyor
tugbacds ecemakcam neden böyle oldu acaba çözemedim sizde bi cevap varmı sizde mi anlamlandıramıyosunuz
badeumay Bizde mizildanma yok tam 4 ayligiz ama sanırım bizde girdik sürekli memede kalmak istiyor ve sürekli bağırıyor çığlık atıyor inşallah kısa sürer 🫠
mommmy_ 3 ay 16 günlük aynı huzursuzluklar var 2 gündür gece uykusu yok Ay atağı olabilir mi bu zamanda