aybarssmom_ bu doktorlar nerde ya 4. Ay da sütten başka bir şey mi verilir bebeklere ya benim kızım sadece mama ile beslendi biberon reddi vardı ona rağmen doktor 5,5 aydan önce sakın başlama dedi bende başlamadım . 9 aylık oldu hala bile her yediğini tam sindiremiyor bazen gazı oluyor aşırı bağırsaklar daha gelişmedi ki bu acele neden