Kızım 3-4 gündür gündüz uykularına direniyo 1,5’tan beri uyutamadım bi türlü bu arada desteksiz uyuyo aşırı hırçın her şeye ağlıyo uykularından ağlayarak uyanıyo susmuyo en az yarım saat ağlıyo bu 2 yaş sendromu mu yoksa atak gibi bişey mi Allah aşkına çıldırmak üzereyim