devrim_gnl Bebeğim 3.5 aylık tirnsk aralarına elbiselerinden pamukcklar giriyo ve kirli bı görünüm oluyo, keserken de içinde biraz kliyo bı bizdemu var temizliğini nasıl ypiyorsnz
dilberhala1 devrim_gnl Bizde de oluyor ben her kestikten sonra zaten mutlaka yıkarım ellerini yıkayın geçer
devrim_gnl Yigit_Yagiz_Moms banyoda dan snra kesiyordm çıkmıyordu bı öncesinde deniyim, yada dediğiniz gibi yikiyim