Kızlar kimsenin maddi manevi durumunu bilemeyiz ben arkadaşın adına çok üzüldüm korunurken hamile kaldım diyor çaresiz olduğu belli keza içide gidiyordur eminim çok çok zor bir karar ama bir insan da kendini bilir.
Yani 3.den sonra yıpranıcam diyor o hali ile sinirli bir anne olsa çocuklarına vursa etse şimdi de yazık olmaz mı doğurduğuna ben savunmuyorum keşke aldırmasan hatta keske elimden gelse de ben size yardımcı olabilsem ama yapamam diyorsunuz kendinizi bilip
Sadece pişman olmayacağınız kararlar verin Allah hakkınızda hayırlısı ne ise onu nasip etsin şuan gerçekten bir imtihanın içindesiniz😔çok zor bir karar