Merhaba kızlar kan tahlili vermiştim bebeğim 8 aylık oldu ben çok halsizlik hissediyorum omega 3 kullanmamı söyledi dr ama ne alıcam bilmiyorum kullanan varmı öneri istiyorum
eczane ocean ve zadevital önerdi sizler ne diyorsunuz birde Demir eksikliği var onu nasıl yükselticem bilmiyorum kan ilacı kullanıyorum kanım yükseliyor Demir bir türlü yükselmiyor anlamadım gitti 😏