Oğlum 32 aylık hamileliğimden beri zorluğu bitmedi.Hamileliğim çok zor geçti kusma vs.Doğdu emmek istemedi 2 sene anne sütü alsın diye süt sağdım.Ek gıda almak istemedi zorladım bir şekil alıştırdım ama 10 yık yaşlandım.Uykusu berbattı geceleri sürekli uyanırdı şimdi yeni yeni iyi.Bir şeye sinirlensin bulduğunu fırlatır atar.Bi bağırsa sesi kulağımda çınlar ağladı mı 10 15 hatta 1 saat susmak bilmez.Su ver der veririrm yere döker bardağı atar kırar yemin olsun yetişemiyorum.Onun arkasını temizlemekten akşama kadar bitiyorum her haftasonu kahvaltısını zehir eder ya atarak ya ağlayarak ya yemeyerek.İnanın siniri boynumda beynimdr hissediyorum atma diyorum atıyor yapma diyoruz yapıyor dişlerimi sıkıyorum yine bişey demiyorum. Konuşması da kelimeleri var bazı harfleri çıkaramıyor 2 li bazen 3 lü cümle var ama aktif olarak konuşma olmadığı için mi acaba böyle diyorum.Konuşma olayını da çok takıyorum acaba ne zaman iyi şekilde konuşacak diye.Psikyatriye kaç kes götürdüm hepsi normal dedi sonuncusu normal çocuk ama normale göre biraz daha hareketli dedi. Asla yerinde durmaz 2 dk oturmaz asla.Çok yoruldum 26 yaşındayım ama sanki 40 gibi hissediyorum