Merhaba kızlar cuma akşamüzeri bebeğime 2.ay aşılarını yaptırdık.Dün gece ateşi yükseldi ve huzursuzluğu başladı.Bugün sabahtan beri de durduk yerde sıçrıyor ve korkmuş gibi gözlerini büyüterek bir noktaya bakarak ağlıyor.Aşıdan sonra sıçrama, ürperme yaşayan oldu mu ?