Kozlar merhabalar. Oğlum 1 yaş 18 günlük. İlk alt dişlerini 9 aylıkken çıkardı. Başka da dişi yok 😂 üst diş eti 1 haftadır morarmış bi şekilde alt dişlerini çıkarırken de morardığı için ben diş geliyor sanmıştım ama hala bir şey yok. Sizce neden morarır ki veya diş çıkacak mı ? 🤔 Sizin bebişleriniz nasıl çıkardı dişlerini, diş etleri de morardı mı ? 🙏🏻